Το δυναμικό των γηγενών ποικιλιών

Εδώ και μία δεκαετία έχουμε περάσει πλέον από τη φάση της περιορισμένης χρήσης των γηγενών ποικιλιών από την ελληνική οινοποιία σε μία νέα φάση όπου καθημερινά παράγονται κρασιά από άγνωστες ελληνικές ποικιλίες. Ορισμένα μάλιστα κρασιά είναι πραγματικά πολύ αξιόλογα, κάποια μάλλον αδιάφορα και κάποια άλλα πραγματικά βγάζουν από τα ρούχα τους τους γνώστες της ποικιλίας.
Θεωρώ ότι όλη αυτή η συζήτηση για το δυναμικό των ελληνικών ποικιλιών και ότι αυτές αποτελούν εργαλείο μαρκετιγκ των ελληνικών κρασιών ,έχει οδηγήσει σε μία ανεξέλεγκτη κατάσταση, όπου κάποιοι οινοποιοί θεωρούν ότι και μόνο το όνομα μιας άγνωστης, οινικά, ποικιλίας στη ετικέτα του κρασιού τους είναι αυτό που θα πουλήσει
Ένα κρασί όμως που είναι ιδιαίτερο, εάν δεν είναι αξιόλογο θα πουλήσεϊ;